Torsdag 23/10

Var hälsade ärade gruppmedlemmar och ev. någon enstaka utomstående som råkat halka in till mr roger Fejm!

Idag tillbringades mycket tid framför skärmar. Vi klippte ihop pilotfilmen, vilket innebar ett hel del pusslande..ljud och rörelser som skulel stämma någorlunda och kamerateam och folk i bild lite överallt. Det var...intressant. Jag tror inte någon i gruppen kommer sätta piloten på sin meritlista heh, men det var (som man kan utläsa av nedanstående inlägg) en lärorik övning. Tillsammans med de inspirationsvideor vi ska visa prov på så borde man i alla fall fatta grejen.

Vi satte även ihop en powerpoint inför morgondagens idépresentation. Den skulle jag däremot vilja påstå att vi är hyggligt nöjda med. Vi har delat upp lite vem som ska säga vad etc, och jag tror att presentationen kommer bli rätt bra faktiskt. Den är lagom struktuerad och snygg, men samtidigt rätt layed-back (kvaliteer som känns igen hos gruppens medlemmar ;)). Uppsatspresentationerna lär nog bli en annan historia är jag rädd för.

Imorgon är det schemalagt med presentationer 9-17...yeeay.

Godkväll,
önskar Jeanette
(the J in the fejm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0